En läsarintervju!

Ja, intresset verkar stort hos er läsare för att bli intervjuade. Jättekul tycker jag! Det är värdefullt att kunna kunna läsa om vanliga människors syn kring kost, träning och hälsa och få lite tips och inspiration. Så fortsätt gärna anmäla er genom att skicka ett mail till [email protected]

Kommer förmodligen att publicera fler än en intervju i veckan i fortsättningen. I alla fall så länge ert intresse av att dela med er håller i sig!

Här kommer en läsarintervju med
Matilda :



 



Vad tränar du och hur ofta?
 
Svar:
Jag tränar på SATS och försöker komma iväg tre, iallafall två gånger per vecka. Jag har precis kommit igång så hittills har jag hållat mig till dom maskiner och band jag känner till.
 
Varför tränar du?
 
Svar:
Jag tränar för att både må bättre fysiskt och psykist, mest psykiskt tror jag. Jag har ett pendlande självförtroende, vilket många har, men vill få bukt på det - jag är ju snyggast!
 
Är du noga med vad du äter? I så fall på vilket sätt?
 
Svar:
Jag har på senaste tiden börjat läsa innehållsförteckningen och struntat i den extra ostskivan men tyvärr faller ju även dom bästa dit..
 
Har du någon/några laster och i så fall, försöker du bli av med dem?
 
Svar:
 Socker! Socker i allt! Jag försöker verkligen avstå men tyvärr faller jag dit ett par gånger i veckan och en kaka eller någon cheeseburgare smiter lätt ner.

Var finner du inspiration till en sund livsstil?
 
Svar:
Bilder! Jag blir motiverad av att se smala modeller eller en viss person som jag verkligen avskyr, tränar då och tänker "fan, vad jag är bättre än henne!"
 
Vad är ditt tips till nybörjare som vill komma igång med någon träning för första gången?
 
Svar:
Ta din tid. Jag försökte i början att klara allt. Jag skulle bara äta jättenyttigt, jag skulle träna tre - fyra gånger i veckan och bara vara allmänt hurtig men man tröttnar fort och träning ska vara kul! Nu tränar jag när jag har tid, blir kanske 2 gånger i veckan och jag tycker verkligen det är kul när man själv reglerar sitt tempo. Ta din tid - du kommer dit!



Tack för din medverkan, Matilda!


Vill du också bli intervjuad och svara på dessa frågor?
Maila mig på
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Laura

Det är faktiskt intressant att läsa dessa läsarintervjuer dessutom så det gör nog inget om det kommer flera än en i veckan :)

2008-11-17 @ 14:32:42
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback