Läsarintervju två

Eftersom det var så många som var intresserade av att bli intervjuade av mig, publicerar jag här en extra läsarintervju som denna gång är med Rebecca:  




Vad tränar du och hur ofta?
 
Svar: Just nu tränar jag inte alls pågrund av anorexi, men innan dess så dansade jag och styrketränade regelbundet flera gånger i veckan.
 
Varför tränar du?
 
Svar: För att må bra.
 
Är du noga med vad du äter? I så fall på vilket sätt?
 
Svar: Just nu försöker jag släppa på kontrollen och äta mer vad jag vill, men jag har varit i en otrolig "nytto"-period då jag var grymt noga med vad jag åt. Inget godis och mycket grönsaker och grovt bröd. Jag har dock börjat inse att kroppen mår bättre om den får sötsaker ibland också och man njuter lite mer av maten... jag äter dock 5-6 gånger om dagen, mycket grovt bröd och grönsaker!
 
Var finner du inspiration till en sund livsstil?
 
Svar: Viljan att få må bra! 
 
Har du någon/några laster och i så fall, försöker du bli av med dem?
 
Svar: CHOKLAD och Ben and Jerryglass! Nej jag vill inte bli av med dem, men jag önskar att jag fick lite mer kontroll över lasterna... Lightläsk är även en last som jag har och konsumerar otroligt myck av. Just nu passar jag på att kunna njuta så mycket som möjligt av allt onyttigt, eftersom jag ändå måste gå upp lite i vikt enligt dem på behandlingen där jag går...Jag kommer ju inte alltid att kunna äta som jag gör nu, så jag passar på att njuta!
 
Vad är ditt tips till nybörjare som vill komma igång med någon träning för första gången?
 
Svar: Testa mycket olika saker och hitta vad DU tycker är kul.... Det är ingen vits att kämpa sig igenom pass som är tråkiga, då presterar man ändå inte bra. Det är bättre att hitta den träningsformen som man själv tycker är roligast. sedan är det viktigt att inte sätta upp för höga mål och att belöna sig när man ha uppnått målen.



Tack för din medverkan, Rebecca!

Vill du också bli intervjuad och svara på dessa frågor?
Maila mig på
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj nu förstod jag. Läste genom ditt inlägg snabbt, därför jag missuppfattade. :)

2008-10-31 @ 15:11:33
URL: http://famousgirlfriend.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad kul att du valde att publicera den!

<3

2008-10-31 @ 16:34:08
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Trevlig helg!! :)

2008-10-31 @ 18:18:52
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback