Reality Check

Som jag nämnde, kommer denna blogg inte endast att handla om kost. Jag vill även fokusera på inre välmående och vikten av en god självkänsla. Av denna anledning har jag en kategori som jag kallar för Reality Check. I denna kategori kommer jag publicera före- och efterbilder på människor som blivit retuscherade på olika sätt för att se "bättre" ut. Vill göra er läsare uppmärksamma på hur mycket som faktiskt justeras och fixas innan bilder finns för allmänheten att åskåda.

Utseendeidealen som råder i dag är inte hälsosamma. De kan få vem som helst att må dåligt och känna sig mindre värd. Ingen ska behöva må dåligt p.g.a. dagens utseendeideal.


Bildkälla: http://www.hemmy.net/2007/05/25/celebrities-before-and-after-photoshop/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback