Välkommen till min nya hälsoblogg!

Hej och varmt välkomna till min nya blogg som kommer att gå i hälsans tecken. Kost, hälsa, träning och välmående är ett genuint intresse för mig och jag har i flera år forskat och läst om dessa ämnen. Jag har en idrottslig bakgrund och mycket egna erfarenheter kring träning och kosthållning.

I denna blogg kommer jag att skriva om mycket mer än bara kost. Titta på mina kategorier så får ni en snabb överblick om det kommande innehållet. Kommer att hålla denna blogg på en enkel och lättförstålig nivå så att alla målgrupper kan ta till sig informationen.

Det är altid fritt fram att fråga om ni har undringar angående kost/hälsa/träning/ m.m. Jag kommer att svara så fort jag kan här på bloggen så att svaren blir tillgängliga för alla läsare. Självklart går det jättebra att vara anonym.

Ännu en gång, varmt välkomna hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback